کد پرده خوش آمد

موی تای تربت حیدریه

برگزاری کلاس های رزمی موی تای و دفاع شخصی زیر نظر استاد امینی در شهرستان تربت حیدریه

مکان :

تربت حیدریه ، خیابان امام خمینی ، امام خمینی 28 انتهای میلان سمت چپ سالن شهید برونسی طبقه بالا سالن مخصوص رزمی برادران شهید مرتضوی

زمان:

روز های زوج از ساعت  20 الی 22

 

تلفن تماس :  09017502394  امینی



چت

نظرات شما عزیزان:

مهدی
ساعت19:44---13 دی 1396
با سلام میخواستم بدونم برای شروع سن هم مطرح هست در این ورزش یا نه اخه من ۳۵ سالمه و دوست دارم یاد بگیرم
پاسخ: با سلام خدمت شما دوست عزیز من خودم 25 سالم بود شروع کردم ورزش سنگینی هست اگه تا الان ورزشی نداشتید توصیه نمیکنم احتمال آسیب دیدن شما بیشتر الیبته این نظر شخصی بنده هست چون دوستانی بودن با هم تمرین میکردن یک مقدار اذیت میشدن و نمیتونستن ادامه بدن برای یادگیری تنها خیلی خوبه و برای مبارزاتش اذیت میشین امیدوارم تونسته باشم کمکی کرده باشم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : پنج شنبه 5 شهريور 1396برچسب:, | 12:47 | نویسنده : موی تای |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.